Roboty te dobiegły końca, dlatego w nocy z poniedziałku na wtorek (22 na 23 czerwca) przywrócona została stała organizacja ruchu. Dojazd na wiadukt od ul. Smoleńskiej nie jest już zawężony, a przystanek autobusowy w zatoce na południowej nitce został przywrócony i pojazdy komunikacji miejskiej zatrzymują się na nim od pierwszych porannych kursów (od ok. godz. 4 rano). Na tym pasie, podobnie jak na północnym, położona została nowatorska nawierzchnia typu Densiphalt, która łączy najlepsze właściwości betonu i asfaltu. Dzięki niej nawierzchnia buspasa będzie bardziej wytrzymała niż asfalt i bardziej elastyczna niż beton.

Ze względu na wymogi technologiczne, docelowe oznakowanie poziome na nowej nawierzchni zostanie wymalowane po upływie ok. dwóch tygodni.

Ubiegłotygodniowe prace były ostatnimi wpływającymi na organizację ruchu na wiadukcie. Pozostały jeszcze do wykonania roboty wykończeniowe, jak np. odnawianie balustrad drogowych, a także prace u spodu wiaduktu, gdzie trwa m.in. renowacja belek nad przystankiem tramwajowym i torowiskiem.