Przedstawiamy koncepcję udostępnienia tunelu pod linią kolejową linii E 20 Poznań Junikowo łącząca ul. Wołowską i Miśnieńską. Tunel pod przejazdem kolejowym w przedstawianej koncepcji ma pełnić funkcję pieszo-jezdni (przejazd tylko dla samochodów osobowych do 3,5 t).
Zachęcamy do zapoznania się z prezentowanym rozwiązaniem drogowym i przesyłanie maili z uwagami, wnioskami, opiniami do dnia 14 września 2012 r. Wszystkie maile są dla nas ważne.
2012-09-14
Koncepcja udostępnienia tunelu pod linią kolejową linii E 20 Poznań Junikowo łącząca ul. Wołowską i Miśnieńską
Podsumowanie konsultacji
Podsumowanie przedstawionej koncepcji udostępnienia tunelu pod linią kolejową E 20 Poznań Junikowo łączącego ulicę Miśnieńską z ulicą Wołowska dla samochodów osobowych do 3,5 t .
Serdecznie dziękujemy wszystkim Internautom, którzy zabrali głos w dyskusji dotyczącej koncepcji. Do Zarządu Dróg Miejskich wpłynęło 59 maili.
Za udostępnieniem tunelu dla samochodów osobowych opowiedziało się 50 internautów przeciwnych tej koncepcji było 9. Internauci będący za udostępnieniem tunelu dla samochodów osobowych wnieśli następujące uwagi:
- zainstalowanie sygnalizacji świetlnej dla kierowania ruchem w tunelu,
- zamontowanie progów zwalniających,
- utwardzenie ulicy Legnickiej oraz wykonanie chodnika (łącznika między tunelem a ulicą Wołowską),
- wybudowanie chodnika wzdłuż ulicy Miśnieńskiej.
Jednocześnie przeciwnicy koncepcji udostępnienia tunelu twierdzą, że spowoduje to potężny ruch samochodowy w tym miejscu jak i na pobliskich ulicach (Miśnieńskiej, Bełchatowskiej, Junikowskiej, Legnickiej), które w obecnym stanie nie są przystosowane do dużego natężenia ruchu (brak odpowiednich nawierzchni i chodników)..
Serdecznie dziękujemy wszystkim Internautom, którzy zabrali głos w dyskusji dotyczącej koncepcji. Do Zarządu Dróg Miejskich wpłynęło 59 maili.
Za udostępnieniem tunelu dla samochodów osobowych opowiedziało się 50 internautów przeciwnych tej koncepcji było 9. Internauci będący za udostępnieniem tunelu dla samochodów osobowych wnieśli następujące uwagi:
- zainstalowanie sygnalizacji świetlnej dla kierowania ruchem w tunelu,
- zamontowanie progów zwalniających,
- utwardzenie ulicy Legnickiej oraz wykonanie chodnika (łącznika między tunelem a ulicą Wołowską),
- wybudowanie chodnika wzdłuż ulicy Miśnieńskiej.
Jednocześnie przeciwnicy koncepcji udostępnienia tunelu twierdzą, że spowoduje to potężny ruch samochodowy w tym miejscu jak i na pobliskich ulicach (Miśnieńskiej, Bełchatowskiej, Junikowskiej, Legnickiej), które w obecnym stanie nie są przystosowane do dużego natężenia ruchu (brak odpowiednich nawierzchni i chodników)..