Homepoll Ankieta Pobierz ankietę Szanowni Państwo, w związku z działaniami podejmowanymi na rzecz poprawy obsługi klienta w wydziałach Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostkach organizacyjnych zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Ankieta jest dobrowolna i anonimowa. *Klient zewnętrzny - osoba fizyczna / prawna wnioskująca w sprawach indywidualnych lub która ma przymioty strony w postępowaniu. Klient wewnętrzny – pracownik wydziału Urzędu Miasta Poznania lub miejskiej jednostki organizacyjnej. Ocena pracy Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu 1. Rodzaj załatwianej sprawy: 2. Ocena aspektów pracy: a) dostępność informacji * b) rzetelność informacji * c) atmosferę obsługi * d) skuteczność obsługi * e) terminowość realizacji usługi * 3. Ocena przestrzegania przez pracowników zasad etycznych: a) praworządność * b) odpowiedzialność * c) jawność * d) równe traktowanie klienta * e) współpraca i uprzejmość w kontaktach z klientami * 4. Państwa oczekiwania/uwagi