• Biuro podawcze:

przy ul. Wilczak 17 jest zamknięte do odwołania. Przed wejściem do biura została umieszczona skrzynka podawcza, do której można składać pisma. Nie są jednak wydawane potwierdzenia przyjęcia złożonych dokumentów. Pisma można składać w godz. 7.00-15.00.

Zachęcamy, aby korespondencję przesyłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną – poprzez e-mail zdm@zdm.poznan.pl, lub platformę ePUAP.

Formularze wniosków są dostępne na stronie www.zdm.poznan.pl w zakładce Załatw sprawę.

Kontakt telefoniczny z pracownikami: poprzez centralę tel. 61 64 77 200 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) lub bezpośrednie numery do pracowników: SPIS TELEFONÓW

Ponadto informujemy, że:

  • pracownicy merytoryczni nie spotykają się z klientami do odwołania. Kontakt jest możliwy poprzez e-mail zdm@zdm.poznan.pl, lub telefonicznie z pracownikami merytorycznymi- DANE KONTAKTOWE, albo poprzez centralę tel. 61 64 77 200 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00).
  • kasa w siedzibie ZDM jest zamknięta do odwołania. Przelewy należy dokonywać elektronicznie. Numery kont dostępne są na stronie internetowej w zakładce Kontakt – Numery kont bankowych.
  • kasy Strefy Płatnego Parkowania są czynne:

    Kasy - ul. Pułaskiego 9 są czynne
    poniedziałek w godz. 8.00-17.30, 
    wtorek - piątek w godz. 8.00-15.30.

    Kasy - Wilczak 17 od 3 lutego są nieczynne aż do odwołania.
    poniedziałek w godz. 8.00-17.30, 
    wtorek - czwartek w godz. 8.00-15.30,
    piątek w godz. 8.00-15.00