START MENU DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NEWSLETTER STOPKA
logo ZDM
powiększenie tekstunormalna wielkość tekstupomniejszenie tekstukontrast
  • logo - epuap
  • 48px
  • logo bip
  • logo - poznań
facebook Youtube
logo
  • Aktualności
  • Załatw sprawę
    • Informacja o Miejskim Inżynierze Ruchu
    • Odszkodowania
    • Parkowanie pojazdów
    • Warunki wjazdu i organizacja ruchu
    • Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi publicznej
    • Przejazd pojazdów nienormatywnych
    • Zajęcie pasa drogowego
    • Zjazd z drogi publicznej
    • Pojazdy usuwane z pasa drogowego
    • Wycinka drzew z pasa drogowego
    • Dzierżawa nieruchomości administrowanych przez ZDM pod ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych
    • Informacja publiczna
    • Katalog wymagań stawianych odtworzeniom nawierzchni w obrębie ulic objętych administracją ZDM
    • Informacja dla organizatorów imprez
    • Narada Koordynacyjna - uzgodnienia uzbrojeń
    • Ochrona danych osobowych - informacje
  • Parkowanie
  • Zamówienia publiczne
  • Działania ZDM
    • Drogi w administracji ZDM
    • Obiekty inżynierskie, czyli mosty, wiadukty i tunele
    • Sygnalizacja świetlna
    • Oświetlenie ZDM
    • Zieleń przyuliczna
    • Osoby z niepełnosprawnościami
    • Ustawienie kontenera na odpady poremontowe
    • Pojemniki umieszczone bez zezwolenia zarządcy drogi
    • Konsultacje społeczne
    • Wody opadowe i roztopowe
    • Nasze działania w 2024 roku
    • System Informacji Miejskiej
    • System zarządzania
    • Współpraca z mieszkańcami i radami osiedli
    • Projekty z dofinansowaniem
    • Realizacje
    • Pytania i odpowiedzi
  • Mikromobilność
  • Praca
    • Oferty aktualne
    • Klauzula - przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy
  • Kontakt
    • Dane kontaktowe
    • Numery kont bankowych
    • Dyrekcja ZDM
    • O Firmie
    • Historia ZDM
  1. Home
  2. Parkowanie
  3. Koperty – miejsca zastrzeżone
  4. Koperty dla dostaw
ZIP
2025-01-06

Koperty dla dostaw

Ikona drukarki Ikona udostępnienia
Koperty dla dostaw

Koperty dla dostaw to rozwiązanie skierowane do przedsiębiorców. Postój na nich jest ograniczony czasowo, tj do 15 minut i możliwy wyłącznie z wykupionym identyfikatorem i zegarem parkingowym.

Aktualnie w Strefie Płatnego Parkowania i Śródmiejskiej Strefie Płatnego Parkowania funkcjonuje ponad 100 kopert dla dostaw.

Zarząd Dróg Miejskich oferuje możliwość zakupu identyfikatora na 6 miesięcy w dwóch wariantach:

1. identyfikator na jedną z kopert dla dostaw, najbliższą adresowi wykonywania działalności. Koszt zakupu identyfikatora to 120 zł.

​Dokumenty potrzebne przy zakupie:

  • aktualny dokument rejestrujący firmę, lub
  • w przypadku gdy w dokumencie nie wskazano lokalizacji firmy - poświadczona przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego deklaracja NIP - 2 lub NIP - 8.
     

2. identyfikator na wszystkie koperty dla dostaw. Koszt zakupu identyfikatora to 300 zł.

Co ważne! Kupując identyfikator na wszystkie koperty dla dostaw, dostawca może zaparkować, do 15 minut, zgodnie z przepisami ruchu drogowego, na dowolnym ogólnodostępnym miejscu postojowym w obszarze SPP i ŚSPP, bez szukania oznakowanej koperty. Identyfikator wydawany jest na wskazany numer rejestracyjny. Należy jednak pamiętać, że identyfikator nie obowiązuje na kopertach komercyjnych i kopertach dla osób z niepełnosprawnościami, a także innych kopertach dedykowanych konkretnym użytkownikom.

Dokumenty potrzebne przy zakupie:

  • aktualny dokument rejestrujący firmę.
     

Czas postoju potwierdzany jest z wykorzystaniem elektronicznego zegara parkingowego, udostępnionego poprzez stronę ZDM, lub w kasach Wydziału Parkowania ZDM. Zegar należy uruchomić natychmiast po rozpoczęciu parkowania, a postój zakończyć po upływie 15 minut.

 

Warunki wydania oraz korzystania z koperta dla dostaw określa uchwała nr XXVIII/497/VIII/2020 Rady Miasta Poznania z dnia 19 maja 2020  roku (ze zmianami).

Z jednej koperty dla dostaw może korzystać kilka podmiotów gospodarczych (koperta współdzielona).

W przypadku pytań lub wątpliwości informacji udziela miejska infolinia pod numerem tel. 61 646 33 44, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30:00 – 20:00.

Identyfikator można zakupić w kasach Zarządu Dróg Miejskich przy ul. Głogowskiej 18 w godz. 8.00-17.30 (poniedziałek), 8.00-15.30 (wtorek-piątek), lub za pośrednictwem strony https://strefa.zdm.poznan.pl.

 

Cena za 1 identyfikator na 6 miesięcy

Wariant identyfikatora

Cena podstawowa

Przy zakupie minimum 10 identyfikatorów na ten sam okres przysługuje bonifikata 25%

Przy zakupie minimum 30 identyfikatorów na ten sam okres  przysługuje bonifikata 50 %

Identyfikator na 1 kopertę
(lokalizacji najbliższa adresowi wykonywania działalności)

120 zł

90,00 zł

60,00 zł

Identyfikator na wszystkie koperty
(wszystkie lokalizacje)

300 zł

225,00 zł

150,00 zł

 

Parkowanie

  • Parkowanie
    • Parkingi Park&Ride
    • Parkingi Park&Go
    • Strefa Płatnego Parkowania
    • Parkingi dla autobusów turystycznych
    • Punkty mikromobilności Hop & Go
    • Koperty – miejsca zastrzeżone

Dowiedz się więcej

czytaj więcej

Mikromobilność - rowery, hulajnogi, UTO

czytaj więcej
  • Punkty Hop & Go
    Punkty Hop & Go
  • Drzewo
    Zieleń przyuliczna
  • Ikona dokumentu
    Konsultacje społeczne
  • Chmurka z deszczem
    Kanalizacja deszczowa
  • Szklanka ze słomką
    Ogródki gastronomiczne
  • Samochód ciężarowy
    Ograniczenia dla pojazdów ciężarowych
  • Budynek mieszkalny
    Współdziałanie z mieszkańcami i radami osiedla
  • Flaga Unii Europejskiej
    Projekty z dofinansowaniem
  • Telefon komórkowy
    RODO ochrona danych osobowych
  • Sygnalizacja świetlna i drogowa
    Usprawniamy miasto
Zarząd Dróg Miejskich - logo 2017 - 2025 | Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
  • O firmie
  • Załatw sprawę
  • Nasze działania
  • Parkowanie
  • Zamowienia publiczne
  • Mapa strony
  • Deklaracja dostępności
  • Kontakt

Ustaw kontrast