Remont był prowadzony przez ostatni miesiąc na odcinku od zatoki autobusowej, za skrzyżowaniem z ulicą Piaśnicką do skrzyżowania z ulicami Baraniaka i Dymka. W celu minimalizacji utrudnień i zachowania przejezdności, prace były podzielone na pięć etapów. Polegały na sfrezowaniu starej, zniszczonej nawierzchni jezdni oraz ułożeniu nowych warstw asfaltobetonu: wiążącej i ścieralnej. Dodatkowo zostały wymienione najbardziej zniszczone krawężniki po obu stronach jezdni.

Do wykonania zostały tylko prace porządkowe i malowanie oznakowania poziomego. Kierowcy mogą już poruszać się bez utrudnień, wszystkimi pasami ruchu.

Koszt prac to około 1,7 miliona złotych – dokładny będzie znany po przeprowadzeniu odbiorów końcowych.

Przypominamy, że trwa remont nawierzchni jezdni na ul. 28 czerwca 1956 r. Obecnie prace prowadzone są na zachodnim pasie jezdni (prowadzącym w stronę Lubonia) na odcinku od wjazdu na drogę wewnętrzną (na wysokości numeru 392) do ulicy Samotnej. Obowiązuje tam ruch wahadłowy po drugim pasie jezdni, którym steruje tymczasowa sygnalizacja świetlna. O szczegółach informowaliśmy kilka dni temu: https://zdm.poznan.pl/aktualnosc/wyremontujemy-nawierzchnie-jezdni-na-ulicy-28-czerwca-1956-r.

BJ